مشکلات خود را با کارشناسان مبین نت در میان بگذارید

ارسال شده در: TD-LTE مبین نت | 0

یاری رسانی به شما وظیفه سازمانی مبین‌نت است و ما به آن افتخار می‌کنیم. با استفاده از درگاه الکترونیکی صدای مشتری می‌توانید هرگونه سوال، پیشنهاد، انتقاد یا مشکل را گزارش و پیگیری کنید. لطفاً با تکمیل فرم زیر ما را در راه انجام وظایف خود یاری دهید. با توجه به اینکه بررسی صحت اطلاعات ثبت شده در فرم به‌صورت خودکار انجام می‌شود و تنها در صورت تطابق اطلاعات با پرونده شما درخواست کامل خواهد شد، لطفاً در ورود اطلاعات دقت کنید.

برای تکمیل اطلاعات و ورود به سامانه صدای مشتری مبین نت بر روی عکس بالا کلیک کنید .

دیدگاهی بنویسید