آشنایی با شرکت ارتباطات مبین‌نت

تاریخچه‌ مبین‌نت

شرکت ارتباطات مبین‌نت با هدف تبدیل شدن به انتخاب نخست مشتریان خدمات داده، ارتقای روزافزون سطح کیفی خدمات، با محوریت ارائه‌ خدمات ارتباطی باندپهن بی‌سیم در مقیاس کشوری، در آذر ماه سال ۱۳۸۷ تأسیس شد. این شرکت موفق شد در دهم بهمن سال ۱۳۹۵، شبکه بی‌سیم سراسری خود را بر بستر فناوری TD-LTE راه‌اندازی کند. همگام با ارائه اینترنت خانگی طیف وسیعی از خدمات ارتباطی و اینترنتی سازمانی نیز مبین‌نت را به‌عنوان بزرگترین اپراتور بی‌سیم در حوزه خدمات سازمانی مطرح کرده است. راه‌اندازی یک مرکزداده‌ مجهز این امکان را برای مبین‌نت ایجاد کرد تا بتواند در کنار ارائه‌ اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت (TD-LTE)، خدمات اینترنت اختصاصی، شبکه‌های گسترده‌ی ارتباطی و اینترنت مدیریت شده، طیف وسیعی از خدمات مرکز داده نظیر سرورهای مجازی و اختصاصی را نیز ارائه کند. در سال‌های اخیر خدمات مبتنی‌بر اینترنت اشیاء و رایانش ابری نیز به سبد محصولات مبین‌نت افزوده شده و خدمات یکپارچه‌ای را در حوزه‌های خدمات خانگی، اداری و سازمانی ایجاد کرده است.
ارائه خدمات ارتباطی به چندین هزار Node سازمانی، خدمات هوشمند و مدیریت‌شده و بسیاری دیگر از راهکارهای ارزش‌افزوده، مبین‌نت را به انتخاب نخست سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کشور تبدیل کرده است.

فعالیت‌های انجام شده مبین‌نت در بخش مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی

شرکت ارتباطات مبین‌نت از بدو تأسیس، حمایت هدفمند و به‌جا از فعالیت‌های اجتماعی، آموزشی و علمی را در دستور کار قرار داده است. بر همین اساس مانند تمام اعضای مسئول جامعه نسبت به رخدادهای مختلف حساس بوده و سعی می‌کند همگام با دیگر بخش‌ها، حمایت‌های تأثیرگذار خود را در سراسر کشور متمرکز کند. اهدای کانکس مسکونی و سرویس بهداشتی به هموطنان زلزله‌زده کشورمان در کرمانشاه و سایر شهرها، حمایت از گسترش دانش با همکاری مجموعه ویکی‌پدیا فارسی، حمایت از توانمندسازی زنان و بسیاری دیگر از فعالیت‌های خیرخواهانه بخشی از از استراتژی‌های مبین‌نت در زمینه تحقق رسالت‌های اجتماعی این شرکت بوده است که در سال‌های اخیر اجرا شده‌اند. مبین‌نت در اقدام اخیر خود، با همکاری بنیاد دانش، دفاتر این موسسه در استان سیستان و بلوچستان را به اینترنت و تجهیزات ارتباطی مجهز کرد. این پروژه با شعار «ارتباط سبز برای ایران» در شهرهای سراوان، زابل و زاهدان اجرایی شده است و امکانات آموزشی رایگان و اینترنت پرسرعت را در اختیار دانش آموزان مستعد مناطق کم برخوردار قرار می‌دهد.

کانکس مبین‌نت برای کمک به زلزله
کانکس مبین‌نت برای کمک به زلزله
مبین‌نت در مناطق محروم
مبین‌نت در مناظق محروم
ارتباط سبزمبین‌نت
مبین‌نت
مبین‌نت
کمک های  مبین‌نت

فعالیت‌های عام‌المنفعه و حمایت‌های علمی مبین‌نت

  •  حمایت از پروژه‌ها و تحقیقات درزمینه‌ی بیماری‌های خاص (موسسه تحقیقات و آموزش سرطان)
  •  حمایت از طرح سلامت جامعه و اپلیکیشن همراه گام باهدف تشویق افراد به پیاده‌روی
  •  آموزش مجازی رایگان دوره Microsoft office، لینوکس 1 و 2، آموزش شبکه
  •  حمایت از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا با ارائه‌ی خدمات اینترنتی
  •  حمایت از انتشار کتاب
  •  حمایت از مراکز خیریه
  •  حمایت از همایش ملی خدمات عمومی الزامی ICT در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته-پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  •  حمایت از رویدادهای دانشجویی و دانش‌آموزی (مسابقات کدکاپ و نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف)
  •  حمایت از همایش مدیریت تغییر و تحول – مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشکده‌ی صنعت نفت
  •  حمایت از کارگاه علمی نظریه اطلاعات و مخابرات (IWCIT)-دانشگاه صنعتی شریف
  •  حمایت از کنفرانس سیستم‌های نوین مخابرات بی‌سیم-5G-دانشگاه صنعتی شریف
  •  حمایت از همایش کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی- مرکز کتابخانه ملی تهران
  •  حمایت از همایش ارتقای کیفیت انجمن انفورماتیک-سازمان مدیریت صنعتی
  •  حمایت از کارگاه آموزشی اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) –هتل تهران
  •  حمایت از سمینار الکترونیک و فرصت‌های فرارو- دانشگاه صنعتی شریف
  •  حمایت از مراسم فارغ‌التحصیلی سال ۱۳۹۲ دانشگاه صنعتی شریف
  •  دوره آموزش رایگان در نمایشگاه کار در دانشگاه صنعتی شریف
  •  حمایت از رویداد بین‌المللی (ITC 2016)-منطقه آزاد کیش
  •  حمایت از جشنواره‌ی برترین‌های پارک علم و فناوری پردیس
  •  حمایت از مسابقات ملی هوا و فضا-دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  •  حمایت از کنفرانس تخصصی ارتباطات ایران (ITC 2017)
  •  حمایت از همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت
  •  حمایت از همایش ارتقای کیفیت خدمات فناوری اطلاعات
  •  حمایت از همایش‌ها و کارگاه‌های علمی دانشگاهی
  •  حمایت از کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا ایران
  •  حمایت از انجمن مهندسی حمل‌ونقل ایران
  •  حمایت از رویدادهای استارت‌آپ ویکند

توسعه ارتباطات کیا عاملیت مبین نت در ایران

در مسیر رشد و توسعه

همگام در مسیر تعالی

امروزه بنگاههای اقتصادی کشور در فرایند جهانی شدن با چالش‌های بی‌شماری مواجه هستند. حضور در بازارهای جهانی و حتی باقی ماندن در بازارهای داخلی، مستلزم رقابت با رقبای قدرتمند بوده و با توجه به گسترش و پیچیدگی صحنه رقابت، سازمانهایی می توانند به بقای خود ادامه دهند که با تکیه بر خلاقیت و نوآوری نسبت به انتظارات ذینفعان پاسخگو باشند. در این راستا شرکت ارتباطات مبین‌نت با عنایت به اهمیت نقش بهره‌مندی از مدل‌های سرآمدی در توسعه پایدار، از سال ۹۱ با حرکت در مسیر سرآمدی، مدل‌های تعالی را به عنوان الگوی رشد و توسعه خود برگزیده و با شرکت در جوایز مرتبط همانند “جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات”، ” ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سرویس‌های فناوری اطلاعات” و به پشتوانه سرمایه‌های انسانی شایسته خود، کوشش می کند با ارزش آفرینی برای ذی‌نفعان، نسبت به کسب رضایت آنها و دستیابی به موفقیت پایدار اقدام نماید.

ماموریت، ارزش و چشم‌انداز مبین‌نت

ماموریت مبین‌نت: «مبین‌نت با بهره‌گیری از پروانه باند پهن بی‎سیم ثابت، شبکه مبتنی بر فناوری پیشرفته در کل کشور، خلاقیت و نوآوری کارکنان و شراکت‎های هم‌افزا، با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت، درصدد افزایش صمیمیت خود با کلیه مشتریان اعم از افراد و سازمان‌ها و کسب رضایت متوازن تمام ذینفعان است.»
چشم‌انداز مبین‌نت: «انتخاب اول مشتریان محصولات و خدمات بر پایه فناوری باند پهن بی‌سیم ثابت»
ارزش‌های مبین‌نت: «مشتری محوری، بهبود مستمر، یادگیری سازمانی، نتیجه گرایی، نوآوری، تکریم کارکنان»

خط‌مشی مبین‌نت

شرکت ارتباطات مبین‌نت «سهامی خاص» بزرگترین ارائه‌دهنده‌ی خدمات سراسری ارتباطی باند پهن بی‎سیم ثابت در کشور است. هدف مبین‌نت تبدیل شدن به یکی از موثرترین بازیگران صنعت است و در این راستا رویکرد صمیمیت با مشتریان را به‌منظور افزایش رضایت و وفادارسازی آن‌ها، سرلوحه‌ی فعالیت‎های خود قرار داده است. با همین رویکرد، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 در مبین‎نت پیاده‎سازی و برای دستیابی به مبانی این استاندارد، اصول زیر مدنظر قرار گرفته است:

  •  تامین منافع سهام‎داران از طریق تعهد به رسالت و نیل به چشم‎انداز شرکت
  •  افزایش وفاداری و رضایت مشتریان
  •  دستیابی به اهداف سازمان از طریق توانمندسازی کارکنان و حمایت همه‌جانبه از ایشان به عنوان اصلی‎ترین سرمایه‎ی شرکت
  •  بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت، از طریق افزایش اثربخشی و کارایی فرایندها
  •  توسعه‌ی همکاری با شریکان و ایجاد اتحادهای استراتژیک

جوایز، افتخارات، دستاوردها در عرصه‌ی ملی و بین‌المللی

  •  کسب تندیس بلورین در ششمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ سال95
  •  کسب رتبه اول جشنواره ملی فاوا به عنوان برترین اپراتور وایمکس کشور سال 94-95
  •  کسب تقدیرنامه حمایت از مسابقات برنامه نویسی آنلاین (کدکاپ شریف)؛
  •  کسب رتبه 207 در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر IMI100 و صعود 41 پله‌ای در سال95؛
  •  تندیس بخش فناوری اطلاعات از سومین جشنواره‌ی ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)؛
  •  اخذ و تمدید گواهینامه استاندارد ISO9001:2008
  •  جایزه‌ی فناوری ایران (ایتا) به عنوان برترین ارایه‌کننده‌ خدمات وایمکس در کشور؛
  •  نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در حوزه‌ اینترنت (TBA) از سوی اتحادیه‌ اروپا؛
  •  نشان برند محبوب مشتریان در حوزه‌ی اینترنت و خدمات ارتباطات (PCB)؛
  •  تندیس و نشان رضایت‌مندی مشتری از همایش بزرگان رضایت‌مندی مشتری؛
  •  دریافت تندیس برترین شرکت‌های ایران (Topex 2012)؛
  •  دریافت تندیس بین‌المللی کیفیت برتر 2012؛
  •  دریافت گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی کیفیت برتر از کانادا (ICS)؛
  •  دریافت تندیس و لوح تقدیر هشتمین جشنواره‌‌ی ملی قهرمانان صنعت ایران؛<
  •  برگزیده‌ی دریافت نشان و استاندارد بین‌المللی ارزش برند (ISO 10668:2010) از اتحادیه‌ی اروپا؛
  •  برگزیده‌ی دریافت نشان ملی نوآوری در خدمات ارتباطات و اینترنت؛
  •  لوح تقدیر از یازدهمین کنفرانس مدیران کیفیت؛
  •  دریافت تقدیرنامه از کنفرانس ملی پرداخت الکترونیک؛
  •  دریافت تقدیرنامه از دوازدهمین اجلاس شورای رگولاتورهای مخابرات جنوب آسیا و…؛
  •  دریافت تندیس برترین سایت اینترنتی از ششمین جشنواره‌ی وب ایران؛
  •  دریافت لوح روابط عمومی برتر از یازدهمین جشنواره‌ی روابط‌ عمومی‌های برتر کشور؛
  •  دریافت لوح گواهی اشتهار به کیفیت چهار ستاره در سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران؛
  •  کسب تندیس ITA به عنوان برترین ارائه‌دهنده خدمات وایمکس در ایران 2011
  •  عضویت در سایت GTI (Global TD-LTE Initiative)
  •  حضور در کنفرانس LTE Asia 2012 در سنگاپور و سخنرانی به نمایندگی
  •  تندیس و گواهی‌نامه‌ از کنفرانس بین‌المللی ECDC 2013 Security
  •  حضور در کنفرانس LTE MENA 2013 در دبی و سخنرانی
  •  حضور در کنفرانس LTE World Summit 2013 در آمستردام و سخنرانی
  •  حضور و سخنرانی در کنفرانس جهانی LTE World Summit 2014
  •  میزبانی مدیران انجمن جهانی وایمکس (WiMAX Forum) در سال 1393
  •  میزبانی از هیئت‌های مرتبط با صنایع مخابراتی از جمله وزیران ارتباطات کشورهای آذربایجان، عراق و قطر در سال93
  •  میزبانی از دبیرکل سابق اتحادیه‌ی جهانی مخابرات (ITU) دکتر حمدون توره در سال 1393
  •  رتبه‌ی 1 در زمینه‌ی فعالیت خدمات شبکه‌های اطلاع‌رسانی Providersاز شورای عالی انفورماتیک ایران
  •  رتبه‌ی 1 در زمینه‌ی فعالیت شبکه‌ی داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی از شورای عالی انفورماتیک ایران
  •  کسب گواهینامه اشتهار به کیفیت چهار ستاره – جایزه ملی کیفیت-1394
  •  حضور در اجلاس توسعه‌دهندگان فناوری TD-LTE (XGP Forum 20th Anniversary Event & TDD Forum, 2016 in Osaka)ژاپن و ارائه سخنرانی معاونت بازاریابی و فناوری
  •  حضور درکنفرانس وای فای لندنWiFi World Summit 2012
  •  حضور در کنفرانس سنگاپور LTE Asia Summit 2012
  •  درکنفرانس دبی LTE MENA Summit 2013
  •  حضور در کنفرانس آمستردام LTE World Summit 2013, 2014
  •  حضور در کنفرانس جهانی پهنا باند Broadband World Summit 2012,2013, 2014
  •  حضور درکنگره جهانی موبایل (2012 – ۲۰۱۷)
  •  حضور در اجلاس TD-LTE ( شانگهای چین-اوزاکا ژاپن) 2014-2017
  •  دریافت جایزه ملی کیفیت ICTINQA( تندیس بلورین)-1395
  •  دریافت جایزه اجلاس یکصد برند برتر و برند اول در صنعت حوزه تلکام
  •  رتبه مبین‌نت در بین شرکت‌های برتر ایرانی (IMI100)
نشان عضویت طلایی فروم اینترنت اشیاء ایران مبین‌نت

نشان عضویت طلایی فروم اینترنت اشیاء ایران

نشان برترین اپراتور FWA در چهار دوره پیاپی مبین‌نت

نشان برترین اپراتور FWA در چهار دوره پیاپی

نشان حضور در بین یک‌صد برند برتر مبین‌نت

نشان حضور در بین یک‌صد برند برتر

نشان حمایت از دانشگاه شریف مبین‌نت

نشان حمایت از دانشگاه شریف

گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کننده مبین‌نت

گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کننده

نشان سرآمدی در کیفیت مبین‌نت

نشان سرآمدی در کیفیت

فرصت‌های تامین اقلام در مبین‌نت

ارتباط با تامین کنندگان

با افزایش رقابت و تحولات بازار و محیط کسب و کار ، روش های تامین اقلام و ارتباط میان خریداران و تامین کنندگان تغییرات چشم گیری یافته است. در این شرایط افزایش روابط با تامین کنندگان و توسعه روابط مشارکتی و پایدار با آنها برای کاهش هزینه ها و افزایش اتعطاف پذیری در برابر تغییرات بازار ضروری است . شرکت ها به منظور افزایش رضایت مشتریان ، کسب سود ، افزایش بهره وری، نیازمند شناسایی و انتخاب بهترین تامین کنندگان و تعامل موثر با آنها می باشند. سیستم های مدیریت روابط با تامین کنندگان این امکان را فراهم آورده اند تا ضمن برقراری نظام تامین مناسب و حفظ منافع بلند مدت و کوتاه مدت تامین کنندگان ، بر توسعه روابط پایدار نیز تمرکز داشت . شرکت ارتباطات مبین نت نیز در تلاش است تا از شیوه های سنتی ارتباط با تامین کنندگان فاصله گرفته و به سوی برقراری روابط مستحکم و پایدار به منظور بهره برداری از پتانسیل های صرفه جویی در زنجیره تامین حرکت نماید.

با ما در ارتباط باشید!

راه‌های ارتباطی با مبین‌نت

تمامی مشترکین اینترنت پرسرعت وایمکس و TD-LTE می‌توانند با استفاده از شماره‌ تماس‌ سراسری ۱۵۷۵ پرسش‌ها و مشکلات احتمالی از سرویس اینترنت خود را با کارشناسان پشتیبانی مبین‌نت مطرح کنند. همچنین مشتریان خدمات سازمانی مبین‌نت از قبیل خدمات پهنای باند اختصاصی، شبکه‌های گسترده‌ ارتباطی، خدمات مرکزداده و خدمات هوشمند و رایانش ابری نیز می‌توانند با ورود به صفحه‌ مربوط به این خدمات به‌راحتی با کارشناسان خدمات موردنظر خود در تماس باشند.

آدرس شرکت ارتباطات مبین‌نت

دفتر مرکزی و خدمات مشترکین: تهران، تقاطع خیابان شهید مطهری و ولیعصر، بعد از هتل بزرگ تهران، جنب بانک اقتصاد نوین، پلاک ۳۷۷
ساختمان فنی: تهران- بعد از سه‌راه تهرانپارس، ابتدای اتوبان دماوند، روبه‌روی پمپ بنزین جوادیه، ساختمان صنایع ارتباطی پایا

دریافت لوگو شرکت ارتباطات مبین‌نت

درصورتی‌که به دریافت لوگوهای رسمی شرکت ارتباطات مبین‌نت احتیاج دارید می‌توانید آن‌ها را از بخش زیر دانلود کنید.

لوگو فارسی (شماره ۱)لوگو فارسی (شماره ۲)لوگو انگلیسی (شماره ۱)لوگو انگلیسی (شما

توسعه ارتباطات کیا عاملیت مبین نت در ایران

شماره تماس مبین نت : 03135035

شماره پشتیبانی مبین نت : 1575

ارتباط مجازی : 09103135035