خدمات پهنای باند اختصاصی
Dedicated – SLA
سرویس پهنای باند مبیننت جهت غلبه بر محدودیتهای اینترنت اشتراکی برای ارائه به کاربران ویژه ایجاد شده است. این سرویس روی بستر ارتباطات رادیویی و نیز فیبرنوری قابل دسترسی است.
شرکت ارتباطات مبیننت، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰ گیگابیت بر ثانیه ظرفیت اینترنت و ۲۰ گیگابیت بر ثانیه شبکهی انتقال اختصاصی در سراسر کشور و دریافت مجوزهای ISP، ISDP، WiFi و VoIP، توانایی ارایهی خدمات پهنای باند اینترنت اختصاصی را در تمامی شهرهای تحت پوشش در ۳۱ استان کشور، دارد.
بهرهگیری از شاهراه زیرساختی کشور و همچنین ارتباطات پرظرفیت مایکروویو روی فرکانسهای اختصاصی که مجوزهای استفاده از آن توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر شده است، این امکان را برای مشتریان مبیننت فراهم میکند تا با اطمینان خاطر خدمات مورد نیاز خود را در حوزهی پهنای باند اینترنت در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین سطح پشتیبانی و پاسخگویی سازمانی دریافت نمایند.
سازمانها با توجه به حجم ارسال اطلاعات، سرعت و بازهی زمانی مورد نیاز و همچنین میزان دسترسی به شکلهای متفاوتی به خدمات اینترنت نیاز دارند. با توجه به اهمیت این موضوع، شرکت ارتباطات مبیننت طرحهای مختلفی را براساس نیازهای متنوع سازمانها تهیه نموده و در سبد محصولات خود قرار داده است.
ویژگیهای پهنای باند اختصاصی شرکت ارتباطات مبین نت
تنها شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت در ایران که با بیش از ده گیگابیت بر ثانیه دارای بیشترین پهنای باند اختصاصی کشور میباشد.
دریافت پهنای باند ورودی به داخل کشور از ۴ فیبر بزرگ شرکت زیر ساخت که در صورت قطع شدن یکی از فیبرهای ورودی کشور حالت Redundancy ایجاد می گردد و پهنای باند موجود از مسیر دیگری دریافت می گردد
ارائه خدمات اینترنت با سطح خدمات و کیفیت بالا و میزان دسترسی نزدیک به ۱۰۰ درصد
ارائه سرویس پهنای باند اختصاصی در کلیه شهرهای کشور
خدمات قبل از فروش
- مشاوره و بررسی نیاز مشتری
- امکانسنجی رایگان
- بازدید فنی از مراکز معرفی شدهی مشتری برای دریافت خدمت
- ارایهی طرحهای مختلف، با در نظر گرفتن اولویتهای مشتری
- ارایهی زمانبندی برنامهی عملیاتی، راهاندازی و تحویل خدمت به مشتری
خدمات پس از فروش
- اختصاص یک مسئول پروژه در طول مدت همکاری
- نصب رایگان برای طرحهای ۷۱۷ و ۷۲۷
- تحویل سیستم نظارت و مانیتورینگ خدمت تحویل شده به مشتری
- ارایهی سامانهی تیکتینگ برای دریافت خدمات پشتیبانی
رضایتمندی مشتریان و مشترکین شرکت
ارتباطات مبیننت
- توجه ویژه به نیازهای مشتریان
- ایجاد لایههای فروش و بازاریابی و گروههای فنی و تخصصی برای ارایهی مشاوره قبل از خرید به تمام مشتریان
- انجام تعهدات و الزامات قید شده در تفاهمنامهها / قراردادهای خود با مشترکین
- ایجاد ارتباط نزدیک و پیوسته با مشترکینی که از شرکت ارتباطات مبیننت خدمات دریافت میکنند، به شکل برنامهی زمانبندی قابل ارایه
- ایجاد لایههای بازرسی و نظارت به خدمات ارایهشده به مشتریان و محافظت و پشتیبانی از حقوق مشترکین سازمانی
- بهروز نگاه داشتن شبکه و بستر ارایهی خدمت به مشتریان در لایههای مختلف، از زمان مشاوره تا پایان دورهی خدمترسانی به مشترکین
پهنای باند اختصاصی متقارن(Symmetric, Dedicated, Full-Time)
شرکت ارتباطات مبیننت، خدمات پهنای باند اختصاصی خود را به شکل متقارن در اختیار سازمانها قرار میدهد. این طرح بهطور نامحدود (حجمی و زمانی) عرضه میشود و در طول مدت ارایهی خدمت به شکل اختصاصی در دسترس و اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. استفاده از خدمات پهنای باند اختصاصی، بهترین راهحل برای سازمانهایی است که در هر لحظه از شبانهروز پهنای باند تضمین شدهای را بر بستری پایدار و باکیفیت نیاز دارند.
طرحهای ۷۱۷ و ۷۲۷ برای مصارف اداری
مبیننت برای سازمانهایی که میزان مصرف پهنای باند آنها محدود است و در بازهی زمانی ساعتهای کار اداری از ۷ صبح تا ۵ بعد از ظهر و یا از ۷ صبح تا ۷ بعد از ظهر به این خدمات نیاز دارند، طرحهای ویژهی اداری ۷۱۷ و ۷۲۷ خود را در بسته های 4، 8، 12، 16 و 20 مگابیت بر ثانیه ارائه می دهد. این طرحها ویژهی سازمانهایی است که قصد مدیریت و کاهش هزینهی پهنای باند و برقراری تعادل بین مصرف و هزینههای خود را دارند.