به دنبال قطعی اینترنت سراسری در روزهای اخیر مطابق گزارشهای منتشر شده از روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت ارایه دهنده سرویس های TD-LTE در ایران ، اعلام میگردد جهت حفظ و دفاع از حقوق مشترکین ، تمام مشترکین مبین نت که در زمان بروز اختلال طرح فعال داشته اند، واجد شرایط دریافت 7 روز اعتبار زمانی خواهند بود.
مطابق این گزارش، مشترکین مبین نت می توانند جهت استفاده از این اعتبار تا روز سیزدهم آذرماه 1398، تقاضای خود را از طریق ورود به حساب کاربری شان اعلام نمایند. به این منظور مشترکین می توانند از طریق سامانه http://35035.ir قسمت ورود مشترکین و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، درخواست خود را از طریق ارسال تیکت ثبت نمایند.
آموزش اضافه کردن هفت روز اعتبار زمانی در نظر گرفته شده جهت جبران قطعی اینترنت مبین نت
گفتنی است این اعتبار به طرح های منقضی تعلق نداشته و تمام مشترکین باید برای استفاده از این امتیاز، طرح فعال داشته باشند. همانطور که شرکت ارتباطات مبین نت دوام و حضور خود را مرهون مشترکین خود میداند، موظف است نسبت به جبران خسارت احتمالی آنها مبادرت ورزد. از ساعات آغازین قطعی اخیر، این شرکت کوشید تا اتصال مجدد را برقرار کند و در زمره نخستین اپراتورهایی بود که به این هدف دست یافت.
به منظور ثبت درخواست میتوانید مطابق تصویر زیر وارد حساب کاربری خود شده و از منوی سمت راست، گزینه پشتیبانی را انتخاب نموده، سپس وارد ثبت تیکت شوید. در قسمت بعد فرم مربوطه را تکمیل نموده و گزینه درخواست هفت روز اعتبار زمانی را انتخاب نمایید تا در نوبت انتظار دریافت اعتبار زمانی قرار گیرید.
دیدگاهتان را بنویسید